You are currently viewing Godt nytår! og Magnetfiskeri :)​

Godt nytår! og Magnetfiskeri :)​

Rigtig godt nytår herfra Opfinderskole!
Der har været travlt med projekterne i 2019: Opfinder-søndage, byfest arrangementer, udvikling af temaer og skole & private arrangementer.
Vi glæder os rigtig meget til nye arrangementer og nye opfindelser i 2020!

Der er fuld fart på:
Der arbejdes på nye temaer til Opfinder-søndage, og vi er i fuld gang med at opbygge vores eget 40m2 opfinder-værksted.
Det bliver super fedt!
Lige nu tester vi på supermagneter og magnet-fiskeri.
Det bliver et af temaerne i 2020.
Forleden testede vi supermagneterne og fangede en 42 cm lang bajonet kniv i en sø!
Hvordan og hvorfor mon den er landet på søens bund?
Hvad har den været brugt til?
Politiet er meget interesseret og skal nu undersøge kniven nærmere i teknisk afdeling.
Mere om det.
Vi ses i 2020!

Tjek YouTube videoen om vores tur med Magnet-Fiskeri:

Hvordan lærer jeg mine børn at lege selv

FÅ 7 TIPS TIL AT FREMME KREATIVITET HOS BØRN

Vores mission er at forbinde leg, kreativitet og læring sammen i børnehøjde, så børn kommer ud af værelset og væk fra iPad og tv’et, og ud i naturen og bruge deres hænder samt styrke kreativiteten.

Skriv dit navn og e-mail nedenfor, så sender vi de 7 tips direkte til din indbakke – og du vil samtidig høre fra os, når vi har nye tips og tricks til dig og dit barn/børn.