You are currently viewing Robot workshop – Rudersdal Lilleskole

Robot workshop – Rudersdal Lilleskole

Tusind tak til de mange nysgerrige & kreative børn på Rudersdal Lilleskole, som deltog i skole-workshop omkring Robotter.

Vi fik set på en masse forskellige robotter i hjemmet, landbruget, industrien & på andre planeter. Vi fik kigget ind i ’maven’ på en Robot-støvsuger & lært om delene i en robot. Og ikke mindst byggede børnene en masse superseje fjernstyrede robotter.

Det blev til flere timers sjov, leg & læring, -som fortsatte langt efter skoletid. Fantastisk!

Så tak for gode timer herfra, og på gensyn 🙂

Kunne Robot-workshop være noget for din skole, så skriv endelig og hør om mulighederne. – info@opfinderskole.dk

En skøn besked fra en glad skoleleder

Tusinde tak, sikke et fantastisk arrangement! Børnene var jo fuldstændig opslugte, der var et rigtig fint samspil mellem teori samt kreativitet så workshoppen var meget succesfuld på mange parametre og ikke mindst ift. STEM. Vi har også modtaget en del begejstrede tilbagemeldinger fra forældre, så det er helt fantastisk.
Farah Sakhi
Skoleleder