BOOK EN AF OPFINDERSKOLENS SJOVE WORKSHOP

Vi elsker at komme ud på både skoler, biblioteker, virksomheder, institutioner mv. og afholde en af vores populære workshops.

Vi kan tilrettelægge en workshop efter jeres ønsker, børns alder, og ønsket tema.

Vi har både workshops omkring robotter, solenergi, magneter, og andre sjove aktiviteter så som: “Byg din egen mælkekartonbåd og hold kapløb i vores transportable vulkansø.”

Kontakt os for en snak om jeres ønsker og budget:

Ny Skole-Workshop "Sjov med Solenergi":

Sjov med solenergi og opfinderskole

Vi har skabt en ny sjov workshop for skolebørn mellem 6-12 år – Workshoppen varer i 2 timer + spørgsmål bagefter.

Her kommer vi ud og snakker om solenergi og hvordan vi kan udnytte den & lagre den.

Vi skal også snakke om hvor man benytter solenergi i dag, og hvordan vi endnu bedre kan udnytte den i fremtiden.

Vi skal selvfølgelig også udføre sjove eksperimenter med lysets energi og lave spændende forsøg med bl.a. solceller, soldrevne insekter & soldrevne motorer.

Den nye workshop afholdes bla. på Rudersdal lilleskole i september, i forbindelse med Naturvidenskabsfestivalen.