You are currently viewing LIV I LYNGBY 2021

LIV I LYNGBY 2021

Vi har fået den store fornøjelse af igen at være en del af den store årlige byfest: LIV I LYNGBY.

Vi vil være at finde på Johannes Fogs Plads – som bliver omdannet til Børnenes Kulturtorv (Parkeringspladsen bagved Johannes Fog) – Lørdag d. 4. september fra kl. 11:00-17:00.

Her kan børn og barnlige sjæle få mulighed for, helt GRATIS, at lave en båd ud af en mælkekarton, dekorere den med alverdens sjove materialer + afprøve den med motor i vores mobile sø.

Derudover har vi også materialer med til at man kan lave sin helt egen minidrage, som i kan tage med hjem og afprøve.

Liv i lyngby - byg en drage

Vi glæder os rigtig meget til at se rigtig mange børn og barnlige sjæle lørdag d. 4. september fra kl. 11-17 – til en sjov og hyggelig dag.

Her er hvad City Koordinator i Kongens Lyngby Line Barklund  sagde, om vores deltagelse i Liv i Lyngby i 2019.

” I forbindelse med byfesten ”Liv i Lyngby” havde vi besøg af Opfinderskolen - og sikke et besøg. Gennem hele dagen valgfartede børn i alle aldre til teltet for at deltage i de forskellige sjove forsøg, der både gav masser af grin men også koncentration og ikke mindst læring gennem leg. Opfinderskolen var i høj grad en af de mest populære børneaktiviteter til byfesten. Det var en oplevelse at se børnene fordybe sig, og vi vil glæde os til at byde Opfinderskolen velkommen til andre events i byen.”
Line Barklund
City Koordinator i Kgs. Lyngby