You are currently viewing Krea-dag & Byg Din Egen Robot i Kgs.Lyngby

Krea-dag & Byg Din Egen Robot i Kgs.Lyngby

Der bliver fuld gang i kreativiteten lørdag d. 12.august i Kgs.Lyngby, med en masse spændende aktiviteter.

Vi har vores Opfinderskole-pavillon med, hvor du kan bygge din egen robot og teste den i det mobile månelandskab.

Og der vil være forskellige wokshops, hvor du bl.a. også kan: folde smukke fantasiblomster af crepepapir, nørkle med strikketøjet, skabe flotte tegninger på sten, lære at upcycle små møbler med kalkmaling, lave din helt egen eventyrlige tegning og finde inspiration til en kreativ stund sammen med dine forældre eller bedsteforældre.

Der er gratis adgang til alle aktiviteterne.

Det er Lyngby-Taarbæk Kommune, der står bag Krea-dagen. De forskellige workshops afholdes af Opfinderskolen, Røde Kors, Kulturskolen CFL og Panduro.

Hvornår: Lørdag d. 12.august 2023 kl.11 – 14.

Hvor: Klampenborgvej (ved Lyngby Hovedgade), Kongens Lyngby, 2800

Læs mere om arrangementet på Visit Lyngby: https://visitlyngby.dk/event/kgs-lyngby-din-sommerby-krea-dag-paa-klampenborgvej/